Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Felloo op zoek naar versterking!
Felloo is een grote landelijke aanbieder van informatie- en communicatie oplossingen. Vanuit de missie Challenge The Cloud daagt Felloo organisaties uit het maximale uit haar informatie- en communicatie omgeving te halen. Door verschillende specialistische teams op het gebied van werkplekken, telefonie, security, verbindingen, printing en document management heeft Felloo de mogelijkheid om snel te anticiperen op de (informatie- communicatie)technologie van de toekomst.
Wat ga je doen?
Als Eerstelijns ICT Support Engineer bij Felloo kom je terecht in een dynamische omgeving waar je aan de slag gaat met verschillende oplossingen bij onze klanten. Je werkt met de nieuwste Microsoft (Cloud) oplossingen zoals Microsoft 365, SharePoint, Exchange Online, Intune en Azure. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van VoIP-systemen bij onze klanten én speel je een belangrijke rol in de security van onze klanten. Elke dag is anders en je krijgt de kans om veel ervaring op te doen. Super veelzijdig dus! Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Beheren van devices en werkplekken. Hiervoor ga je aan de slag met Microsoft Intune & onze RMM tooling.
- VoIP-beheer voor klanten
- Werken op de servicedesk om klanten te ondersteunen
- Oplossen van IT-vraagstukken bij klanten
- Bijdragen aan de beveiliging van IT-systemen en data
Het profiel dat hierbij hoort is volgens ons:
Als Eerstelijns ICT Support Engineer ben jij een uithangbord voor onze organisatie. Jij staat onze klanten als eerst te woord en daarom zien wij dit als een van de belangrijkste functies binnen ons bedrijf. Je hebt een MBO-diploma in IT en al enige (stage)ervaring. Met je Microsoft Fundamentals certificaten en interesse in IT-security ben je klaar om verder te groeien. Je beheerst de Nederlandse taal perfect, hebt een rijbewijs B en bent communicatief sterk. In deze rol help je dagelijks klanten met IT-vragen, los je technische issues op en zorg je voor de beste support.
- Je hebt een MBO-diploma richting IT
- Minimaal 6 maanden relevante (stage)ervaring
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Je hebt een rijbewijs B
- In bezit van diverse Microsoft Fundamentals certificaten & bereid jezelf verder te ontwikkelen met IT-certificaten zoals MS-102.
- Interesse in IT-security en bereid om meer over security-oplossingen te leren
- Klantgericht en communicatief sterk
Wat bieden wij?
- Een goed salaris passend bij jouw ervaring en expertise
- Een persoonlijk ontwikkelplan
- Werken met de nieuwste technologieën zoals: Microsoft Azure, Defender & Workspace 365
- Veel personeelsactiviteiten: Gezellige VrijMiBo’s (vanaf 16:00), regelmatige uitjes & Teambuildingsactiviteiten
- Een eigen device
- 24 vakantiedagen
Soort dienstverband: Fulltime
Salaris: €2.500,00 – €3.250,00 per maand
Aanvullende vergoedingen:
- Overuren uitbetaald
- Vakantiegeld
Arbeidsvoorwaarden:
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Mogelijkheid tot promotie
- Reiskostenvergoeding
Werkschema:
- Dagdienst
- ma-vr
Taal:
- Nederlands (Vereist)
Werklocatie: Fysiek
Aymen Boutahri
Head of Recruitment