Iris One

Support Engineer Telecom

Ben jij de Support Engineer Telecom die wij zoeken?

0-2 jaar
2-5 jaar
3+ jaar
Fulltime
ICT
Iris one
Noord-Brabant
Techniek

Als Support Engineer Telecom ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die binnenkomen op ons ticketingsyteem. Je zorgt ervoor dat je op afstand onze klanten helpt en ondersteunt bij supportverzoeken en storingsmeldingen. Je installeert en beheert nieuwe soft- en hardware, voert beheerwerkzaamheden uit op klantomgevingen en communiceert hierover met je klantrelaties en collega’s om tot een passende en adequate oplossing te komen. Verder informeer je klanten over de voortgang van binnengekomen supportaanvragen en welke acties wij uitvoeren om deze zo goed mogelijk op te lossen. Tijdens het oplossen van de supportaanvragen leg je de relevante informatie vast in ons registratiesysteem. In samenwerking met de andere collega’s op de afdeling zorg je ervoor dat onze klanten optimaal worden bediend. Je escaleert complexe aanvragen naar onze engineers en zorgt er samen voor dat de klant op een goede manier wordt geholpen.

Solliciteren

Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.

We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.

Onze dochteronderneming IRIS one groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!

Wat ga je doen?

Als Support Engineer Telecom ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die binnenkomen op ons ticketingsyteem. Je zorgt ervoor dat je op afstand onze klanten helpt en ondersteunt bij supportverzoeken en storingsmeldingen. Je installeert en beheert nieuwe soft- en hardware, voert beheerwerkzaamheden uit op klantomgevingen en communiceert hierover met je klantrelaties en collega’s om tot een passende en adequate oplossing te komen. 

Verder informeer je klanten over de voortgang van binnengekomen supportaanvragen en welke acties wij uitvoeren om deze zo goed mogelijk op te lossen. Tijdens het oplossen van de supportaanvragen leg je de relevante informatie vast in ons registratiesysteem. In samenwerking met de andere collega’s op de afdeling zorg je ervoor dat onze klanten optimaal worden bediend. Je escaleert complexe aanvragen naar onze engineers en zorgt er samen voor dat de klant op een goede manier wordt geholpen. 

Wie ben jij?

  •  MBO/HBO-opleidingsniveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol
  • Werkervaring opgedaan bij één of meerdere Telecom dienstverleners
  • Kennis van VoIP oplossingen (Broadsoft, Xelion en Vodafone)
  • Ervaring met Networking, Switching en Routing
  • Intune/Mobile Device Management (MDM);
  • Je bent in het bezit van certificaten van o.a. Xelion, Broadsoft, Vodafone, KPN
  • Meelopen in consignatiediensten roulerend in teamverband
  • Je bent representatief en communicatief sterk en bent hierdoor in staat op een goede manier met onze klanten te communiceren
  • Een proactieve en resultaatgerichte professional
  • Een teamspeler met een winnaarsmentaliteit en uitstekende adviserende vaardigheden

Wat bieden wij?

We doen simpelweg alles voor je! Uiteraard zijn alle primaire arbeidsvoorwaarden uitstekend op orde, neem bijvoorbeeld ons premievrij pensioen! We willen je beter maken dan dat je al bent en je uitdagen om doelstellingen te realiseren waarvan je tot nu toe alleen nog maar van hebt durven dromen…

Vergeet daarnaast niet onze wereldberoemde thema maandborrels, tafeltennistoernooi, dartkampioenschappen en verschillende uitjes die het zo leuk maken om bij ons te werken.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioenregeling
  • Budget voor persoonlijke ontwikkeling

Vragen?
Bel of mail gerust.

+316-25091763
HR Manager

Judith Visser

HR Manager

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx