Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Lancom op zoek naar versterking!
Lancom is een bedrijf om trots op te zijn. We zijn trots op onze bijzondere klanten, waarmee we vaak al een lange relatie hebben. En we zijn trots op ons team van enthousiaste medewerkers. Die streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening.
Lancom is al vanaf 1995 actief in de immer dynamische ICT-wereld. Vanuit Rotterdam ontzorgen wij onze klanten op ICT-gebied en streven naar 100% klanttevredenheid
We zijn trots op onze klanten, ons team en op wat we elke dag doen, niet alleen vandaag, maar ook morgen en in de toekomst.
Wat ga je doen?
Als eerste lijns helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor;
- Het efficiënt oplossen van technische problemen en het bieden van ondersteuning aan gebruikers binnen vastgestelde Service Level Agreements (SLA’s), waarbij je een bijdrage levert aan het behalen van de SLA’s die Lancom met klanten heeft afgesloten.
- Een bijdrage leveren aan het bewaken van reactieve en proactieve tickets.
- Gebruikers telefonisch te woord staan en ondersteunen.
- Tickets oplossen en gebruikersondersteuning bieden.
- De prioriteit van tickets bewaken en oplossen volgens de SLA.
- Tweede lijns escalaties oplossen volgens de procedure.
- Bijdragen aan het verbeteren van beheersprocessen.
Het profiel dat hierbij hoort is volgens ons:
Om succesvol te zijn in deze functie is het belangrijk dat je beschikt over een solide achtergrond op het gebied van IT. Je hebt minimaal een MBO- of HBO-niveau en bent in het bezit van MCSA-certificering. Daarnaast beschik je over basiskennis van belangrijke IT-infrastructuurcomponenten, waaronder Cisco, VMware, server based computing en Switching. Je hebt ervaring met zowel Windows- als Apple-besturingssystemen en hebt een diepgaande kennis van HP en Apple hardware en software.
Wat bieden wij?
• een baan bij een van de leukste ICT bedrijven van Nederland
• een uitdagende functie waar ruimte is voor zelfontwikkeling
• een marktconform salaris
• een voltijdbaan op basis van 40 uur
• een mooie werkplek op een prachtige locatie
• een gezellige werksfeer met veel humor, lekkere lunches én een vrijdagmiddagborrel
Soort dienstverband: Fulltime
Rooster:
- Dagdienst
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Taal:
- Nederlands (Vereist)
Werklocatie: Fysiek
Peter Vorstenbos
Operationeel Directeur