Helpdeskmedewerker 1e lijns

Ben jij de 1e lijns helpdeskmedewerker die wij zoeken?

0-2 jaar
Fulltime
ICT
Klantcontact
Zuid-Holland

Als Eerstelijns Helpdeskmedewerker bij Lancom handel je basis technische vragen en problemen van klanten af. Je biedt efficiënte ondersteuning en lost veelvoorkomende technische problemen op. Registratie van klantinteracties en doorverwijzing van complexere problemen behoren tot je taken. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding om klanten tevreden te stellen

Solliciteren

Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Lancom op zoek naar versterking!

Lancom is een bedrijf om trots op te zijn. We zijn trots op onze bijzondere klanten, waarmee we vaak al een lange relatie hebben. En we zijn trots op ons team van enthousiaste medewerkers. Die streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening.

Lancom is al vanaf 1995 actief in de immer dynamische ICT-wereld. Vanuit Rotterdam ontzorgen wij onze klanten op ICT-gebied en streven naar 100% klanttevredenheid

We zijn trots op onze klanten, ons team en op wat we elke dag doen, niet alleen vandaag, maar ook morgen en in de toekomst.

Wat ga je doen?
Als eerste lijns helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor;

  • Het efficiënt oplossen van technische problemen en het bieden van ondersteuning aan gebruikers binnen vastgestelde Service Level Agreements (SLA’s), waarbij je een bijdrage levert aan het behalen van de SLA’s die Lancom met klanten heeft afgesloten.
  • Een bijdrage leveren aan het bewaken van reactieve en proactieve tickets.
  • Gebruikers telefonisch te woord staan en ondersteunen.
  • Tickets oplossen en gebruikersondersteuning bieden.
  • De prioriteit van tickets bewaken en oplossen volgens de SLA.
  • Tweede lijns escalaties oplossen volgens de procedure.
  • Bijdragen aan het verbeteren van beheersprocessen.

Het profiel dat hierbij hoort is volgens ons:

Om succesvol te zijn in deze functie is het belangrijk dat je beschikt over een solide achtergrond op het gebied van IT. Je hebt minimaal een MBO- of HBO-niveau en bent in het bezit van MCSA-certificering. Daarnaast beschik je over basiskennis van belangrijke IT-infrastructuurcomponenten, waaronder Cisco, VMware, server based computing en Switching. Je hebt ervaring met zowel Windows- als Apple-besturingssystemen en hebt een diepgaande kennis van HP en Apple hardware en software.

Wat bieden wij?

• een baan bij een van de leukste ICT bedrijven van Nederland
• een uitdagende functie waar ruimte is voor zelfontwikkeling
• een marktconform salaris
• een voltijdbaan op basis van 40 uur
• een mooie werkplek op een prachtige locatie
• een gezellige werksfeer met veel humor, lekkere lunches én een vrijdagmiddagborrel

Soort dienstverband: Fulltime

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Taal:

  • Nederlands (Vereist)

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+3112345678
Operationeel Directeur

Peter Vorstenbos

Operationeel Directeur

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx