Helpdeskmedewerker 2e lijns

Ben jij de 2e lijns helpdeskmedewerker die wij zoeken?

2-5 jaar
Fulltime
ICT
Klantcontact
Zuid-Holland

Als Tweedelijns Helpdeskmedewerker bij Lancom behandel je complexe technische vraagstukken van klanten. Je biedt ondersteuning en lost technische problemen op die de eerstelijns helpdesk niet kan oplossen. Het analyseren van problemen en bieden van passende technische oplossingen behoren tot je taken. Je beschikt over sterke technische en communicatieve vaardigheden om klanten effectief te helpen.

Solliciteren

Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Lancom op zoek naar versterking!

Lancom is een bedrijf om trots op te zijn. We zijn trots op onze bijzondere klanten, waarmee we vaak al een lange relatie hebben. En we zijn trots op ons team van enthousiaste medewerkers. Die streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening.

Lancom is al vanaf 1995 actief in de immer dynamische ICT-wereld. Vanuit Rotterdam ontzorgen wij onze klanten op ICT-gebied en streven naar 100% klanttevredenheid

We zijn trots op onze klanten, ons team en op wat we elke dag doen, niet alleen vandaag, maar ook morgen en in de toekomst.

Wat ga je doen?

Als tweedelijns helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor;

  • een bijdrage levert aan het behalen van SLA’s die Lancom met klanten heeft afgesloten
  • een bijdrage levert aan het bewaken van reactieve en proactieve tickets
  • gebruikers telefonisch te woord staat en ondersteunt
  • tickets oplost en gebruikersondersteuning biedt
  • prioriteit tickets bewaakt en afhandelt volgens SLA
  • tickets administratief verwerkt en afhandelt
  • uren administratief verwerkt
  • 3e lijns escalaties oplost volgens de procedure
  • bijdraagt aan het verbeteren van beheersprocessen

Het profiel dat hierbij hoort is volgens ons:

Als tweedelijns helpdeskmedewerker verwachten we dat je beschikt over minimaal een MBO- of HBO-niveau, aangevuld met een MCSE-certificering en een Cisco CCNA-certificering. Daarnaast is het belangrijk dat je een basiskennis hebt van VMware, server based computing en Switching. Je moet comfortabel zijn met zowel Windows- als Apple-besturingssystemen en een goede kennis hebben van zowel HP- als Apple-hardware en -software. Met deze vaardigheden ben je goed uitgerust om effectief bij te dragen aan het oplossen van technische problemen en het bieden van ondersteuning aan gebruikers binnen onze organisatie.

Wat bieden wij?

  • een baan bij een van de leukste ICT bedrijven van Nederland
  • een uitdagende functie waar ruimte is voor zelfontwikkeling
  • een marktconform salaris
  • een voltijdbaan op basis van 40 uur
  • een mooie werkplek op een prachtige locatie
  • een gezellige werksfeer met veel humor, lekkere lunches én een vrijdagmiddagborrel

Soort dienstverband: Fulltime

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Taal:

  • Nederlands (Vereist)

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+3112345678
Operationeel Directeur

Peter Vorstenbos

Operationeel Directeur

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx