ICT medewerker

Ben jij de ICT medewerker die wij zoeken?

Digihero
Fulltime
ICT
Klantcontact
Zuid-Holland

Hoe ziet jouw werk eruit? Word lid van ons team als ICT-medewerker en speel een sleutelrol in het bieden van deskundige en vriendelijke ondersteuning aan onze klanten. Van het oplossen van eerste- en tweedelijns problemen tot het signaleren van verbeterpunten en het proactief beheren van netwerken, je zult een breed scala aan verantwoordelijkheden hebben. Met […]

Solliciteren

Hoe ziet jouw werk eruit?

Word lid van ons team als ICT-medewerker en speel een sleutelrol in het bieden van deskundige en vriendelijke ondersteuning aan onze klanten. Van het oplossen van eerste- en tweedelijns problemen tot het signaleren van verbeterpunten en het proactief beheren van netwerken, je zult een breed scala aan verantwoordelijkheden hebben. Met jouw vermogen om prioriteiten te stellen en complexe technische informatie om te zetten in begrijpelijke taal voor onze klanten, zul je een waardevolle schakel vormen tussen ons team en onze klantenkring. Kom bij ons en maak het verschil in het leveren van hoogwaardige IT-ondersteuning en service.

Wat zijn jouw taken?

  • Je bent er verantwoordelijk voor dat de klantstoring tijdig wordt opgepakt, geanalyseerd en opgelost.
  • Je bent de regisseur van de oplossing: Je vertaalt de storing naar de oorzaak en vervolgens naar concrete acties en afspraken. Je bepaalt de volgorde van uit te voeren werkzaamheden en draagt zorg voor de uitvoering hiervan.
  • Je waarborgt een tijdige, begrijpelijke en informatieve terugkoppeling naar de aansturende partij en waar nodig eenzelfde terugkoppeling naar de klant.

Functie-eisen

Om in deze rol succesvol te zijn, zoeken we iemand die minimaal twee jaar werkervaring heeft in een gelijkwaardige rol of kennis heeft over Servicedesk werkzaamheden. Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en bent in het bezit van rijbewijs B.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat je iemand bent die:

  • een enthousiaste instelling heeft
  • zaken goed opvolgt en snel en accuraat ‘handelt’
  • een vriendelijke attitude heeft, maar ook wanneer nodig durft te zeggen waar het op staat
  • over een gezonde dosis humor beschikt
  • prettig, maar ook zakelijk communiceert
  • flexibel kan zijn en tijdig kan improviseren zodat de klant ‘echt’ geholpen wordt

Wat bieden wij?

  • 25 vakantiedagen
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Werken voor een jong en gezellig bedrijf
  • Volop uitdagingen en doorgroeimogelijkheden
  • Borrels, leuke teamuitjes en nog veel meer!
  • Werken in een mooi kantoor in het centrum van Rotterdam

Salaris: €3.000,00 – €4.000,00 per maand

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Personeelskorting
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+3112345678
Hoofd Recruitment

Aymen Boutahri

Hoofd Recruitment

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx