Support Engineer IT

Ben jij de Support Engineer IT die wij zoeken?

2-5 jaar
Fulltime
ICT
Klantcontact
Noord-Brabant

Als Support Engineer IT ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die binnenkomen op ons ticketingsysteem. Je zorgt ervoor dat je op afstand onze klanten helpt en ondersteunt met installaties, storingen en mutaties op Cloud omgevingen, servers, (wifi) netwerken en werkplekken.

Solliciteren

Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf IRIS one op zoek naar versterking!

Binnen IRIS one helpen wij onze klanten iedere dag het maximale uit zichzelf te halen. Dit doen we door deze bedrijven te helpen om altijd en overal te kunnen werken met slimme IT en Telecommunicatie oplossingen van alleen de allerbeste leveranciers.

Wij verzorgen voor onze klanten het advies, de implementatie en support van onze slimme IT en Telecomoplossingen. Daarnaast maken wij gebruik van onze strategische partners zoals Vodafone, KPN en Microsoft en zetten deze lokaal in bij onze klanten.

Daarnaast bevelen onze klanten ons aan bij anderen en dat moet iedereen weten!

Wat ga je doen?

Als Support IT Engineer ben je verantwoordelijk voor;

Als Support Engineer IT ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die binnenkomen op ons ticketingsysteem. Je zorgt ervoor dat je op afstand onze klanten helpt en ondersteunt met installaties, storingen en mutaties op Cloud omgevingen, servers, (wifi) netwerken en werkplekken.

Verder informeer je klanten over de voortgang van binnengekomen supportaanvragen en welke acties wij uitvoeren om deze zo goed mogelijk op te lossen. Tijdens het oplossen van de supportaanvragen leg je de relevante informatie vast in ons registratiesysteem.

In samenwerking met de andere collega’s op de afdeling zorg je ervoor dat onze klanten optimaal worden bediend. Je escaleert complexe aanvragen naar onze engineers en zorgt er samen voor dat de klant op een goede manier wordt geholpen.

Het profiel dat hierbij hoort is volgens ons:

  • MBO/HBO-opleidingsniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Ervaring met Cloud omgevingen, Microsoft 365 en Mobile Device Management
  • Je bent representatief en communicatief sterk en bent hierdoor in staat op een goede manier met onze klanten te communiceren;
  • Een proactieve en resultaatgerichte professional;
  • Een teamspeler met een winnaarsmentaliteit en uitstekende adviserende vaardigheden;

Wat bieden wij?

We doen simpelweg alles voor je! Uiteraard zijn alle primaire arbeidsvoorwaarden uitstekend op orde, neem bijvoorbeeld ons premievrij pensioen! We willen je beter maken dan dat je al bent en je uitdagen om doelstellingen te realiseren waarvan je tot nu toe alleen nog maar van hebt durven dromen…

Vergeet daarnaast niet onze wereldberoemde thema maandborrels, tafeltennistoernooi, dartkampioenschappen en verschillende uitjes die het zo leuk maken om bij ons te werken.

Soort dienstverband: Fulltime, vaste baan

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Personeelskorting
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Werkschema:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+3112345678
HR Manager

Judith Verweij-Visser

HR Manager

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx