Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.
We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.
Onze dochteronderneming Lancom groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!
Functieomschrijving:
Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van inkomende vragen van klanten via telefoon en e-mail. Jij bent de eerste schakel in het proces van probleemoplossingen en zorgt ervoor dat alle technische incidenten op een professionele manier worden afgehandeld. Je biedt ondersteuning bij uiteenlopende IT-vraagstukken, van netwerkproblemen tot softwarestoringen.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Beantwoorden van klantvragen en technische incidenten via telefoon en e-mail
- Identificeren van problemen en het bieden van oplossingen of tot het doorverwijzen naar de 2e lijns support indien nodig
- Het documenteren van alle gesprekken en technische incidenten in ons ticketingsysteem
- Adviseren van klanten over het juiste gebruik van software, hardware en netwerkinstellingen
- Actief bijdragen aan het verbeteren van klanttevredenheid door snel en adequaat te reageren op verzoeken
- Proactief klantinformatie verzamelen om problemen efficiënt op te lossen
Wat wij vragen:
Wij vragen minimaal een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van ICT of een vergelijkbare studie. Aantoonbare ervaring in een klantenservice- of supportfunctie is een pré. Je weet je weg in Windows-omgevingen, Office 365, netwerken en printers. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, en hebt een klantgerichte houding met een sterk oplossend vermogen
Wat wij bieden:
Wij bieden een dynamische werkplek binnen een groeiend IT-bedrijf, een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden en kansen voor persoonlijke ontwikkelingen en doorgroeimogelijkheden binnen Lancom. We hebben een prettige werksfeer met een enthousiast team van collega’s!
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Een goede pensioenregeling
- budget voor persoonlijke ontwikkeling
- Reiskostenvergoeding

Peter Vorstenbos
Algemeen Directeur