Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.
We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.
Onze dochteronderneming Felloo groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!
Wat ga je doen?
Als 2e lijns Support Engineer ben jij degene die in actie komt als het wat ingewikkelder wordt. Je helpt collega’s en klanten met technische vragen waar de 1e lijn niet uitkomt. Denk aan:
- Dieper duiken in IT-problemen en ze oplossen op een manier die werkt én begrijpelijk is
- Ondersteunen bij migraties, updates en nieuwe implementaties
- Meedenken over hoe we dingen slimmer kunnen doen
- Kennis delen met je team en documentatie bijhouden
- Kennis delen met je team en documentatie bijhouden
Je werkt samen met een betrokken en gezellig team dat elkaar helpt en versterkt. Geen eilandjes, maar echte samenwerking.
Wie ben jij?
We zoeken geen genie, maar wel iemand die:
- Ervaring heeft met Windows, Microsoft 365 en netwerken
- Graag zelfstandig werkt, maar ook goed kan samenwerken
- Rustig blijft als het druk is en vriendelijk blijft als het lastig wordt
- Nieuwsgierig is en graag leert
- Humor en positiviteit meebrengt naar het team
Wat krijg je van ons?
- Een fijne werkplek met ruimte om jezelf te zijn
- Een team dat voor elkaar klaarstaat
- Een goed salaris en prima voorwaarden
- Mogelijkheden om te groeien en te leren
- Flexibiliteit: hybride werken is zeker bespreekbaar
- Regelmatig leuke uitjes, borrels en momenten om te lachen

Aymen Boutahri
Head of HR