Medior Supportmedewerker

Ben jij de Medior Supportmedewerker die wij zoeken?

0-2 jaar
3+ jaar
Administratief
Fulltime
ICT
Klantcontact
SolidQ
Utrecht

Als Medior supportmedewerker ben jij de technische held voor onze klanten. Jij pakt uitdagende technische vraagstukken aan, lost incidenten snel op en denkt mee over slimme verbeteringen in hun systemen. Dankzij jouw expertise en klantgerichte aanpak help je onze klanten om het meeste uit hun technologie te halen en draag bij aan hun succes.

Solliciteren

Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.

We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.

Onze dochteronderneming SolidQ groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!

SolidQ is een jong en informeel bedrijf en een betrouwbare IT-partner voor meer dan 300 klanten. Wij realiseren met beleving en plezier IT-oplossingen voor het mkb+ op basis van Microsoft 365 & Azure producten. Wij leren de klant écht kennen en zoeken samen met de klant naar oplossingen die voor hen het beste past. Dit resulteert in langdurige klantrelaties.

Ben jij een technische talent met een passie voor klantcontact en wil je werken in een omgeving waar je echt kunt groeien? Bij SolidQ bieden wij jou de perfecte kans om je carriere een boost te geven als Medior supportmedewerker! Samen met ons team ga jij aan de slag om klanten te helpen met uitdagende technische vraagstukken, innovaties door te voeren en elke dag het verschil te maken.

Wat ga je doen?

Als Medior supportmedewerker ben jij de technische held voor onze klanten. Jij pakt uitdagende technische vraagstukken aan, lost incidenten snel op en denkt mee over slimme verbeteringen in hun systemen. Dankzij jouw expertise en klantgerichte aanpak help je onze klanten om het meeste uit hun technologie te halen en draag bij aan hun succes.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Klanten helpen met technische vraagstukken en incidenten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en zorgt voor snelle en juiste oplossingen.
  • Analyse van technische problemen en het vinden van de meest efficiënte oplossingen.
  • Samenwerken met collega’s om gezamenlijke successen te behalen en kennis te delen.
  • Actief meedenken over procesverbeteringen en klanttevredenheid. Jij zorgt ervoor dat onze klanten altijd het beste krijgen!
  • Documenteren en rapporteren van technische issues en oplossingen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een technische achtergrond en minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Je bent communicatief sterk en kunt complexe technische informatie helder uitleggen aan niet-technische klanten.
  • Je hebt een proactieve houding en bent altijd opzoek nar de beste oplossing.
  • Je hebt kennis van SQL, Azure of andere cloud-technologieën (is een pré)

Wat bieden wij?

Bij SolidQ geloven we in de kracht van onze medewerkers en investeren we graag in jouw groei. Als Medior supportmedewerker krijg je niet alleen de kans om te werken in een dynamische en innovatieve werkomgeving, maar ook de mogelijkheid om je zowel persoonlijk als professioneel verder te ontwikkelen. Wij bieden jou volop ruimte om jouw kennis en vaardigheden uit te breiden door middel van trainingen, workshops en certificeringen. Zo helpen we je elke dag een stap verder te kopen in je carrière. Je komt terecht in een enthousiast en collegiaal team dat altijd klaarstaat om elkaar te ondersteunen en kennis te delen. Samen zorgen we ervoor dat we niet alleen voor onze klanten het verschil maken, maar ook voor elkaar.

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Head of HR

Aymen Boutahri

Head of HR

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx