Wat ga je doen?
In ons team beantwoord je de vragen van onze klanten deskundig en vriendelijk, zowel telefonisch als per e-mail. Jij bent het aanspreekpunt voor tweedelijns problemen en/of storingen en je biedt ondersteuning aan de eerstelijns helpdesk. Je kunt goed prioriteiten stellen, zodat problemen op de juiste manier afgehandeld worden. Tot je werk behoort onder andere ook het signaleren van mogelijke verbeterpunten in processen en procedures en het installeren, opleveren, beheren, up-to-date houden en proactief monitoren van Netwerken/Netwerkapparatuur, ook binnen een stand-by dienst. Naast het communiceren en aansturen van interne afdelingen, heb je ook direct contact met de klant. Hierbij is het belangrijk dat je van jouw technische expertise ook een begrijpelijk verhaal kan maken naar de klant.
Functieomschrijving
Als Netwerk-Engineer werk je zelfstandig in een team dat:
- storingen bij klanten in behandeling neemt en oplost en klanten;
- geïnteresseerden adviseert over onze dienstverlening.
- Je bent er verantwoordelijk voor dat de klantstoring tijdig wordt opgepakt, geanalyseerd en opgelost.
- Je bent de regisseur van de oplossing: Je vertaalt de storing naar de oorzaak en vervolgens naar concrete acties en afspraken. Je bepaalt de volgorde van uit te voeren werkzaamheden en draagt zorg voor de uitvoering hiervan.
- Je waarborgt een tijdige, begrijpelijke en informatieve terugkoppeling naar de aansturende partij en waar nodig eenzelfde terugkoppeling naar de klant.
Wij geloven in de filosofie dat klanten door de eerste persoon die ze aan de lijn krijgen geholpen worden. Daarom zal je veel kennis in de diepte en breedte opdoen over internet- en telecom.
Wat we zoeken?
Om in deze rol succesvol te zijn, zoeken we iemand die minimaal twee jaar werkervaring heeft in een gelijkwaardige rol binnen Netwerken en/of Servicedesk werkzaamheden. Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en bent in het bezit van rijbewijs B.
- Je kunt goed zelfstandig werken;
- Bent communicatief sterk, waardoor je goed kunt adviseren;
- Bekend met LAN/WAN constructies;
- CCNA of MTCNA is een pré;
- Kennis van Mikrotik is een pré.
Wat bieden wij?
- Een leuke werkomgeving bij een jong en ambitieus bedrijf;
- Doorgroeimogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
- Gezamenlijke lunch;
- De mogelijkheid om in korte tijd je persoonlijk te ontwikkelen op verschillende vlakken zoals netwerken, VoIP en Microsoft.
Wat vragen wij?
- Aantoonbare ervaring in soortgelijke functie (minimaal 3 jaar);
- Leergierig en een gezonde ambitie;
- Geen bezwaar om wacht- en storingsdiensten te draaien.
Soort dienstverband: Fulltime
Salaris: €3.000,00 – €4.000,00 per maand
Rooster:
- Dagdienst
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Mogelijkheid tot promotie
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
- Overuren uitbetaald
Werklocatie: Fysiek
Over Helden Van Nu
Helden Van Nu is een internet service provider (ISP) die sinds 2011 diensten (internet, VoIP, systeembeheer) levert aan kleine en grote bedrijven en overheidsinstellingen in NL, zoals Lidl, Coffeecompany, grote scholengemeenschappen en vakantieparken. Klanten beoordelen Helden Van Nu met een 9,3 (oktober 2022).
Helden Van Nu is al vier keer genomineerd voor de FD Gazellen Award en behoort hiermee tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland.
Thomas de Groot
Algemeen Directeur