Senior Supportmedewerker

Ben jij de Senior Supportmedewerker die wij zoeken?

2-5 jaar
3+ jaar
Fulltime
ICT
Klantcontact
SolidQ
Utrecht

Als Senior Supportmedewerker bij SolidQ ben jij een belangrijke schakel in ons supportteam. Je helpt onze klanten met het oplossen van technische vraagstukken, vaak van een complexere aard. Je werkt nauw samen met klanten én je collega’s binnen het bedrijf om problemen te doorgronden en effectieve oplossingen te bieden. Je zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn en dat ze snel verder kunnen. Dankzij jouw ervaring en technische kennis ben jij degene die de moeilijkere vraagstukken oplost, en tegelijkertijd bied je begeleiding aan junior supportmedewerkers zodat ook zij verder kunnen groeien..

Solliciteren

Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.

We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.

Onze dochteronderneming SolidQ groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!

SolidQ is een jong en informeel bedrijf en een betrouwbare IT-partner voor meer dan 300 klanten. Wij realiseren met beleving en plezier IT-oplossingen voor het mkb+ op basis van Microsoft 365 & Azure producten. Wij leren de klant écht kennen en zoeken samen met de klant naar oplossingen die voor hen het beste past. Dit resulteert in langdurige klantrelaties.

Functieprofiel:

Als Senior Supportmedewerker bij SolidQ ben jij een belangrijke schakel in ons supportteam. Je helpt onze klanten met het oplossen van technische vraagstukken, vaak van een complexere aard. Je werkt nauw samen met klanten én je collega’s binnen het bedrijf om problemen te doorgronden en effectieve oplossingen te bieden. Je zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn en dat ze snel verder kunnen. Dankzij jouw ervaring en technische kennis ben jij degene die de moeilijkere vraagstukken oplost, en tegelijkertijd bied je begeleiding aan junior supportmedewerkers zodat ook zij verder kunnen groeien..

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Bieden van ondersteuning aan klanten bij het oplossen van uitdagende technische problemen, zowel via telefoon, e-mail als andere kanalen.
  • Adviseren van klanten over best practices, optimalisaties en het toepassen van nieuwe technologieën om hun systemen te verbeteren.
  • Begeleiden en ondersteunen van minder ervaren collega’s, kennis delen en hen helpen groeien in hun rol.
  • Waar nodig, escaleren van incidenten naar gespecialiseerde teams en de voortgang van het oplossen van incidenten bewaken.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een technische supportfunctie.
  • Je hebt ervaring met het oplossen van complexe technische vraagstukken en het bieden van klantgerichte oplossingen.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kan technische informatie helder overbrengen.
  • Je hebt ervaring met het begeleiden en coachen van junior supportmedewerkers, en deelt graag je kennis met anderen.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie binnen een groeiend bedrijf, waar je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien in de IT. Je komt terecht in een gezellig en professioneel team waarin samenwerking centraal staat. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Daarnaast kun je rekenen op aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Ben jij klaar om een belangrijke rol te spelen in het succes van onze klanten en bij te dragen aan de groei van SolidQ? We kijken ernaar uit om van je te horen en samen verder te bouwen aan onze toekomst!

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Head of HR

Aymen Boutahri

Head of HR

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx