Servicedesk Coördinator

Ben jij de Servicedesk Coördinator die wij zoeken?

2-5 jaar
3+ jaar
Administratief
Fulltime
ICT
Klantcontact
Lancom
Management
Zuid-Holland

Lancom is op zoek naar een enthousiaste en ervaren Servicedesk Coördinator die het team komt versterken. Heb jij ervaring binnen een Managed Service Provider (MSP) omgeving en ben jij vertrouwd met tools zoals Autotask, Microsoft-producten en Dashboarding? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Solliciteren

Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.

We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.

Onze dochteronderneming Lancom groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!

Functieomschrijving:

Als Servicedesk Coördinator ben jij de spil in het web van onze servicedesk. Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden, zorgt voor de efficiënte afhandeling van tickets en zorgt ervoor dat onze klanten altijd de beste service krijgen. Je werkt nauw samen met het team van servicedesk medewerkers, maar hebt ook regelmatig contact met klanten om ervoor te zorgen dat hun IT-omgevingen optimaal functioneren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opzetten en monitoren van dashboards om inzicht te krijgen in de prestaties van de servicedesk en draag je bij aan het verbeteren van interne processen.

Wat ga je doen?

  • Coördineren van de dagelijkse werkzaamheden van de servicedesk.
  • Beheren van Autotask en andere gebruikte tools voor ticketbeheer.
  • Monitoren en rapporteren van servicedesk prestaties via dashboards.
  • Zorgdragen voor een efficiënte en klantgerichte afhandeling van incidenten en serviceaanvragen.
  • Het beheren van de prioriteiten van binnenkomende verzoeken.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor escalaties en complexe vraagstukken.
  • Het coachen en ondersteunen van het servicedeskteam om een hoog niveau van klanttevredenheid te waarborgen.

Het profiel dat wij zoeken:

  • Aantoonbare ervaring als Servicedesk Coordinator of een vergelijkbare functie binnen een MSP-omgeving.
  • Diepgaande kennis van Autotask en ervaring met het werken met Microsoft-producten.
  • Ervaring met het opzetten en analyseren van dashboards om prestaties en klanttevredenheid te monitoren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een proactieve klantgerichte houding.
  • Vermogen om prioriteiten te stellen en in een dynamische omgeving te werken.

Wat bieden wij?

Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf. Je ontvangt een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. We bieden volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, zowel binnen je functie als binnen het bedrijf. Je komt terecht in een enthousiast en gezellig team, waar samenwerking de sleutel tot succes is.

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een goede pensioenregeling
  • Budget voor persoonlijke ontwikkeling
  • Reiskostenvergoeding

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Head of HR

Aymen Boutahri

Head of HR

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx