Servicedesk Engineer

Ben jij de Servicedesk Engineer die wij zoeken?

3+ jaar
Administratief
Fulltime
ICT
Klantcontact
Noord-Brabant
QNP

Als Servicedesk Engineer geef je ondersteuning aan onze relaties op eerste, tweede en derdelijns niveau. Dit doe je voor zowel IT- als telecomsystemen. Je bent goed in het aannemen, uitvoeren en bewaken van supportverzoeken en storingsmeldingen en informeert klanten over de status van hun calls en verzoeken. Daarnaast ben je secuur in het vastleggen van relevante informatie in ons Autotask ticketsysteem.   We garanderen je dat niet één dag bij de Servicedesk hetzelfde is, we hebben veel verschillende klanten, dat betekent; veel verschillende netwerken en systemen, verschillende personen en gevarieerde vragen! Kortom; een leuke functie met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in een dynamisch bedrijf waar persoonlijke aandacht voor de medewerkers hoog in het vaandel staat!  

Solliciteren

Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.

We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.

Onze dochteronderneming QNP groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!

Wat ga je doen?

Als Servicedesk Engineer geef je ondersteuning aan onze relaties op eerste, tweede en derdelijns niveau. Dit doe je voor zowel IT- als telecomsystemen. Je bent goed in het aannemen, uitvoeren en bewaken van supportverzoeken en storingsmeldingen en informeert klanten over de status van hun calls en verzoeken. Daarnaast ben je secuur in het vastleggen van relevante informatie in ons Autotask ticketsysteem.  

We garanderen je dat niet één dag bij de Servicedesk hetzelfde is, we hebben veel verschillende klanten, dat betekent; veel verschillende netwerken en systemen, verschillende personen en gevarieerde vragen! Kortom; een leuke functie met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in een dynamisch bedrijf waar persoonlijke aandacht voor de medewerkers hoog in het vaandel staat!  

Wat neem je mee?

  • Tenminste MBO werk- en denkniveau
  • Een afgeronde relevante ICT-mbo opleiding op niveau 4 is een pré 
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Servicedesk/Cloud Support Engineer
  • Uitstekende luister- en communicatievaardigheden
  • Een proactieve en servicegerichte houding
  • Het vermogen om je hoofd koel te houden en adequaat te acteren bij calamiteiten
  • Ervaring met M365 producten/diensten

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan bij een bedrijf met een Microsoft first strategie
  • Een salaris dat wordt afgestemd op jouw leeftijd en ervaring
  • Uitstekende pensioenregeling
  • Volop training- en studiemogelijkheden
  • Een moderne werkplek
  • Een ambitieus team met leuke collega’s

Vragen?
Bel of mail gerust.

+311-030-69090
Medewerker HR/ Officemanagement

Meike Raaijmakers

Medewerker HR/ Officemanagement

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx