Support Engineer

Ben jij de Support Engineer die wij zoeken?

0-2 jaar
2-5 jaar
3+ jaar
Administratief
Fulltime
Helden Van Nu
Hoofddorp
ICT
Klantcontact

Als Support Engineer bij Helden Van Nu zul je een cruciale rol spelen in het ondersteunen van ons supportteam. Je bent direct in contact met klanten om hun vragen en verzoeken zo goed mogelijk op te pakken. Van technische opleveringen tot aan troubleshoots, jij zorgt ervoor dat de klant altijd snel én goed geholpen is. Je bent verantwoordelijk voor je eigen ticketbox en andere taken die aan jou worden toegewezen (opleveringen voorbereiden, projecten etc.).

Solliciteren

Techone is een snelgroeiende groep van communicatie-, managed IT- en beveiligingsbedrijven die samen hoogwaardige IT-oplossingen leveren aan het MKB en MKB+ in Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en 16 locaties door het hele land bedienen we meer dan 50.000 klanten met ruim 800 gepassioneerde collega’s.

We delen één missie: organisaties ontzorgen met betrouwbare IT, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Door intensieve samenwerking en een gedeelde drive voor kwaliteit creëren we de best mogelijke klantbeleving.

Onze dochteronderneming Helden Van Nu groeit hard en zoekt versterking – misschien ben jij wel wie we zoeken!

Helden Van Nu  is een internetprovider en IT-dienstverlener die sinds 2011 diensten (internet, netwerkbeheer, telecommunicatie en Microsoft 365) levert aan kleine- en grote bedrijven en overheidsinstellingen in NL, zoals Lidl, Coffeecompany, grote scholengemeenschappen en vakantieparken. Klanten beoordelen Helden Van Nu met een 9,4 (2025).

De missie is om innovatieve en betrouwbare diensten te leveren met een persoonlijke touch. Het team is gedreven door passie en de start-up spirit, en altijd op zoek naar nieuwe manieren om klanten de beste service te bieden. Word jij onze nieuwe held? Sluit je aan bij het team en help het MKB in Nederland onbezorgd te laten ondernemen.

Over de functie: Als Support Engineer bij Helden Van Nu zul je een cruciale rol spelen in het ondersteunen van ons supportteam. Je bent direct in contact met klanten om hun vragen en verzoeken zo goed mogelijk op te pakken. Van technische opleveringen tot aan troubleshoots, jij zorgt ervoor dat de klant altijd snel én goed geholpen is. Je bent verantwoordelijk voor je eigen ticketbox en andere taken die aan jou worden toegewezen (opleveringen voorbereiden, projecten etc.).

Jouw rol

Als Support Engineer:

  • Werk je in een team gemotiveerde engineers die het beste willen voor de klant.
  • Neem je storingen bij klanten in behandeling en lost ze op.
  • Bereid je opleveringen voor en ondersteun je (op afstand) onze on-site monteurs.
  • Adviseer je klanten bij configuratiewijzigingen.
  • Heb je ervaring op het gebied van connectiviteit, netwerken, telecommunicatie, Microsoft 365 òf bent bereid dit in korte tijd op te doen.
  • Ben je klantgericht, behulpzaam en begrijpt heel goed hoe belangrijk ICT tegenwoordig is voor bedrijven.

Jouw profiel

  • Je bent leergierig en wil precies weten hoe technieken werken.
  • Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Bent communicatief sterk, in taal en geschift.
  • Tussen de 0 en 4 jaar werkervaring.

Daarnaast ben je analytisch, flexibel en leergierig en beschik je over:

  • Aantoonbare ervaring in soortgelijke functie is een pre
  • Geen bezwaar om wacht- en storingsdiensten te draaien

Wij bieden

  • Uitgebreide mogelijkheden voor professionele ontwikkeling: zowel interne- als externe trainingen met bijhorende certificeringen (CCNA, MTCNA, MTCRE, MS-certificeringen, Xelion).
  • Een platte bedrijfsstructuur, waarin jouw initiatief en ideeën worden aangemoedigd.
  • Een leuke werkplek met regelmatige bedrijfsuitjes en teamactiviteiten.
  • Een verzorgde lunch dagelijks beschikbaar op kantoor.
  • 25 vakantiedagen per jaar om te ontspannen en jezelf op te laden.

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Algemeen Directeur

Thomas de Groot

Algemeen Directeur

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx